Någon som överhuvudtaget tror på mig?

Hallå, girls and boys!

Håller på att göra mig klar för att sussa nu, haha är skittrött efter första skoldagen den här veckan, japp vi hade studiedag igår!
Tänkte lägga mig i sängen och checka det nya numret cosmo, och la redoute katalogen jag fick hem idag. Men jag ska också läsa min bok som är grymt bra. "Är det någon där"  med Marian Keyes.

Har varit skadad så länge nu. Det känns som de flesta slutar tro på mig. Tror ni att jag bara hittar på eller?
Ja men självklart, jag bara älskar att vara skadad inte kunna göra allting, inte våga göra allting för att man är så rädd för att överbelasta och få så ont igen. Hallå, det gick fan ett tag när jag låg och grät på kvällarna för jag hade så jävla ont, och då känns det så jävla härligt när ens egen mamma typ tror att man hittar på, eller som hon säger, "att det finns i hjärnan, men egentligen så känner jag inte av det". Herregud, jag vet väll om jag har ont eller inte, och jag skulle ju verkligen inte hitta på.
För er som tror att jag hittar på, varför?

Okej nu ska jag göra ovanstående. Sussa sött:)

Kommentarer
Postat av: kerstin

ååh fy va jobbigt!! jag hatar när ja typ säger att ja har as ont i huvet eller nåt till mamma och hon inte alls bryr sig ett dugg... :( ja tror dig haha<33

2008-10-02 @ 17:44:35
URL: http://kerstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0