VIP SHOPPING FÖR MIN DEL!

Hejhej!
Har inte gjort särskillt mycket idag, egentligen ingenting. Kom precis hem, jag och mamma var på VIP shopping på esprit, coolt va? Haha, jag tycker själv att det låter coolt (:P) men detör inte det:P. Det är bara att affären har öppet lite senare för deras medlemmar. Vi var där för att leta efter en jacka till mig, men jag hittade ingen. personalen var jätte snäll och hjälpsam, men tyvärr hjälpte inte det mig idag.
Nu ska jag fixa naglarna och sen ska jag kanske sätta på en film (chockande vaa!?). Men det ska inte bli sent idag, för jag har påsar ända ner på kinderna för att jag har sovit så lite, jag har typ varit uppe till 3 varje natt och vaknat  vid 10, så idag blir det tidig kväll.

Hoppas ni har haft en bra dag!:D
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0