Uppe med tuppen:D

Tjenamorsidingalosch!:)
Vaknade runt 8 idag med för att syster skulle spela cup idag igen, och eftersom att jag sover på nedevåningen så kommer ju hon ner och skak äta frukost..
Idag blir det en pluggoch-bakdag för mig´. plugga är ju inte det roligaste men det ska endå bli en ´ganska mysig dag, haha;D
Jag låter som en pluggis, hih. Fast det kanske jag är, men det har inte gått så långt att jag tycker det är kul..
Förästen fyller jag 14 om een veecka:D:DD:D
Hare bäst, som en häst;D
Puss och kram:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

määäääääääändie det är bra o plugga och varför skulle det vara dåligt att vara pluggis :)? huuuh ? om en vecka b´liru fjortis gumman hah :)<3

2008-10-12 @ 14:53:40
URL: http://fouks.sblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0