Träning och kladdkaka

Hallå!
Undrar hur mycket jag har gått upp i vikt idag. Haha, då tänker väll ni ner, hon har ju tränat, och jaa det har jag, men jag har ätit 2 bitar kladdkaka och en halv chokladkaka så, haha ni avgör.
Mamma skulle förhöra mig på kemin, men hon har varit på dålit humör enda sen ja gkom hem för typ 1 timme sen, och nu håller hon på att hacka på alla, så vi får väll se hur det blir med den saken...
Vill se Mamma mia, den gör mig glad, haha. Jag ska vara först i Sverige att köpa filmen, hahaha:D
Hare bra<3


Jag var alltså och tränade för att bli lika bra som denna Sanna (haha INTE)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tror att jag fattar men du får gärna förklara imorgon ändå.Så jag är säker på att jag fattat rätt :) <3

2008-10-13 @ 20:32:22
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0