skönhets(friskhets)sömn!

Heluu!
Ska nu lägga mig och sova min friskhetssömn, så i morgon när jag vaknar kommer jag vara helt frisk! (bara för jag sa sådär så kommer jag ha feber i morgon).

Jaja, blev iaf klar med SO:n så nu är jag skitstolt för att jag orkade jobba mig igenom 2 frågor, haha. I morgon ska tyska läxan göras, har inte gjort den en. Måste också jobba engelska så jag slipper sitta exakt heela helgen, för jag fyller ju endå år!

På tal om att fylla år så blir ju Pontus fjortis i morgon, glöm inte  säga grattis:).

Mår lite bättre nu, men näsan rinner fortfarande och halsen gör riktigt ont. Hoppas verkligen att det bara är något över en dag eller något sådant!
Kommer aldrig orka om jag blir sjuk igen, fast jag är ju en fighter, haha.

Jag ska kämpa för att hålla mig frisk, hih. Konstigt jag har reglebundet intag av c-vitamin och jag äter hyffsat bra tycker jag (kolla inte de tidigare inläggen, för där har jag bara skrivit om allt dåligt jag äter, ska börja berömma mig själv här så ni verkligen ser hur bra jag är, haha. Är inte känd för att ha det bästa självförtroendet så ni vet, men jag jobbar på det!)

Nu ska jag som sagt sova min friskhetssömn, så ni får ha en underbar natt, det lät bra haha. Nej men sov så gott hunnies!:)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Tack så jättemycket tjejen :) Hoppas du sov gott och att du mår prima idag!

2008-10-16 @ 09:04:52
URL: http://www.jessi.se
Postat av: kerstin

hahah stackars dig! käka actimell! hah pussipuss

2008-10-16 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0