Psyk?

Hejhej!
Har precis bråkat med Tova, haha. Fast det är inte särskillt kul, hon har börjat bete sig som en jälvla skit! Jag menar allvar, hon borde typ prata med nån jävla psykolog, eller åka in på psyk ett tag så hon fattar att det inte går att bete sig hursomhelst! Hon tror typ att bara hon "har känslor". Haha, låter as nördigt, men hon säger nåt as taskigt, så blir jag ledsen och hämnas då säger hon "du fattar inte att jag har känslor" asså störd i huvet? är det inte hon som är värsta egot pch tror att bara hon har känslor? Ahhh, skitskitskit! längtar till imorgon då jag och Kerstin ska till stan, då kommer hon typ somna över allt ajg har att berätta. Hah, borde kasnke inte tråka ut henne när vi inte har träffats på så länge:p
Såg aldrig filmen så jag kanske sätter på den nu, som tröst:P.
Ha det bra!:)


Kommentarer
Postat av: kerstin

nähe glöm de!<33 längtar jag med pusspusspuss

2008-10-27 @ 17:20:56
URL: http://kerstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0