Nu är jag vaken!

Hejhej!
Idag ska jag vara hemma med Tilde, lovade det för jätte länge sen, så det får bli så.
Blir väll en mysmys dag, hon kanske går till någon kompis och jag stannar hemma och tittar på film, mysigt!
I kväll ska jag och mamma kanske på någon typ "VIP" handling, asså det är för alla som är medlem i ESPRIT klubben, som får handla lite saker typ först, och se får man 20% rabatt allt. Det ska bli kul om det nu blir så.

Har precis ätit frukost och snart är nog Tildes film klar och då SKA jag se på Notting hill, haha. Men nu ska jag först göra lite saker, jag kan skriva upp min "att göra" lista här och nu!:P

1. Städa rummet!!
2. Fixa naglarna
3. Tvätta håret
4. Kanske möblera om rummet.

Jag lär väll lägga till lite under dagen, för jag hade världens planer igår:P

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha!

Hoppas du hittar något nytt och träna med iaf :)

2008-10-30 @ 23:25:12
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0