Nära döden!

Hej!
Var som sagt ute och sålde julblommer med Linnea och MAlin. Jag skulle gå till linnea så skulle vi gå till Malin tsm. Jag har kommit fram och står vid stället vi ska mötas på och lyssnar på musik  och väntar på Linnea. Vi sms:ar hela tiden och sen kommer ett sms. Jag tar upp telefonen för att läsa dem men då precis ringer hon. Jag svarar och det första jag hör är hur någon skriker AKTA ÄLGARNA!!!!! Och jag ´blev helt chockad, jag ba va, kul skämt tänkte jag, så vänder jag mig samtidigt som ajg frågar vilka ÄLGAR??? Så ser jag dom, får världens black out och vet inte vad jag ska göra, Linnea ba SPRIIIIIING! Så jag kutar, benen går av sig själva, jag kollar bak och ser älgen "jogga" efter mig, älgena hade dessutom en unge med sig! Jag springer och gömmer mig, och då kommer ja gpå att Linnea är kvar i telefonen, jag pratar lite till mde henne och vi möts. Sedan säljer vi lite blommer, och sedan ska jag gå en bit själv. Jag går och så ser jag älgen gå en bit upp, asså typ på vägen ovanför.  Aah, jag var skitskarj.
Vill ni höra Linneas ersion så gå in HÄR.
Nu ska jag sova.. Ha det bra:D

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahhaha :D

2008-10-24 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0