Jag har JOHAN PALMS bdb, mne jag får inte säga den, ahah.

helluu!
Längtar tills det blir vinter och kallt, då kan jag börja använda mina älskade uggs, fast jag är skit avundsjuk på Felicia som har äkta, från LONDON!
Var i skolan idag, och typ ingenting hände. Eller joo, jag lärde mig lite saker. Vill ni veta vad?
Jag lärde mig att:
1. Felicia tycker att vi har så många läxor, så hon blir förvirrad och då låser hon in sina nycklar i skåpet, och blir då tvungen att bryta upp skåpet.
2.Om 10 år är Felicia handbolls proffs, Vanessa vinner VM i konståkning och jag är en desperate housewife.

Det var väll de jag lärde mig idag, haha inte heelt seriös men. Vill att det ska bli Söndag den 19 okt, och så vill jag åka till fjällen, med Frida kanske. Undrar om hon skulle vilja det, hmm. Nu fick jag nåt att tänka på, skämta. Men tänk vad mysigt, då kunde vi kolla på maryl streep filmer på kvällarna. Nu drömmer jag igen, hahaha.
Nej, borde kanske sluta nu.
Ha en bra kväll snart?

Kommentarer
Postat av: Anonym

dt e jga på bilden ;) <3

2008-10-14 @ 16:50:29
URL: http://fouks.blogg.se/
Postat av: Felicia

hihi,VIP u know :p



Hahaha jag är så jävla klantig!Men jag kan bli ett klantigt handbollsproffs iaf :p

2008-10-14 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0