jag fyller år om 12 dagar och vi har minst ett prov i veckan inbokat fram till höstlovet och jag är jätte trött!

Hallå!
Jag är verkligen sämst på att komma på rubriker så nu blev det denna. Har ingenting att göra så nu funderar jag (igen) på att se klart den där filmen jag började se i söndags. Jag tror det blir så.
Idag är första gången på år (känns det som) vi inte har någon läxa jag måste stressa med, men visst finns det alltid någonting att göra, t.ex så har vi kemi prov på tisdag, och jag kan inget. `Men det skiter jag fullkomligt i nu. Nu ska jag bara slappa, för i morgon är det ju träning igen, noo!
Får se hur det blir med den då.
Ha en fin kväll lovers!:)

Det är så sorgligt, jag kan inte ladda upp bilder.. I alla fall inte på mina skor. AJa, ni vet väll kasnke hur ett par uggs ser ut men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0