Hur spenderas kvällen?

Hej!
Inget bra på tv, gissa hur min kväll slutar!....................... Ni gissade rätt, jag sätter på en film! Haha, borde snart köpa någon ny, har kanske tröttnat liite på mina filmer jag ser om och om igen. är det någon som vet när mamma mia kommer ut? Den kommer jag iaf se varje kväll hela mitt liv, eller kanske inte. Men tills jag tröttnar på den iaf. Vill köpa Sex and the city filmen, den kostar ju bara 99:- på typ elgiganten, mne jag är ju pank. Så så blev det med den saken, jag har ju dessutom inte sett filmen än..  Imorgon bär det av till Sveriges huvudstad som har ca 1miljon invånare, ni fick lite fakta om stockholm på köpet, hihi. Aja, nu ska jag snart sätta på en film, sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0