Höstlooov!

Hej hej!
Har äntligen höstlov nu! Har inga planer en, men det kommer nog.. Jag och Kerstin ska höras av. Längtar till i kväll jätte mycket, mer säger jag inte:P.
Det gick föresten bra med Johanna, hon hade ett jätte starkt migrän anfall, så det var inget värre, och förhoppningsvis så kommer även hon i kväll!:)
FN-dagen idag, dvs inga vanliga lektioner för min del. Först såg vi på en as tråkig film, "det nya landet" men jag såg inte så mkt, jag och Linnea satt och smsade. haha. Sen var vi på någon typ show i säby där mötte jag Johanna och Kerstin som det känns som jag inte har träffat på år och dar, men det var skitkul. Hann typ bara krama dem, men nu vet jag iaf hur dem ser ut, haha.
Nu ska jag find something out, så ha det bra:D

Kommentarer
Postat av: kerstin

jag hade förändrats en hel del vah?? hahhaa

2008-10-25 @ 17:47:15
Postat av: Anonym

jag också va hihih nooot :)

2008-10-25 @ 18:17:35
URL: http://fouks.blogg.se/
Postat av: kerstin

svar: jo ja känner fler fridor^^

2008-10-26 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0