Hemma

Halloj!

Nu är jag hemma efter en skoldag där ett matteprov var en av skoldagens "planer" om man nu kan ha sånna.. Vet ni? Jag har börjat äta mellis, känner att jag behöver det, haha. Jag har aldrig ätit det förutom på dagis och på fritids, men annars har jag bara ätit det sen ca 2 veckor tillbaka.. Men nu till saken, jag äter världens godaste mellis just nu. En smörgås med brunost, mm smarrigt.
Funderar på att ringa Kerstin och fråga vad hon gör, om hon vill träffas eller nåt, eller så lägger jag mig på soffan och är tråkig, fast det lutar åt Kerstin hållet. Annars så händer inget speciellt idag, pappa är i göteborg så det blir tjejkväll hemma, vi får väll se hur det går... I våran familj brukar vi behöva en man i huset, haha.
Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: kerstin

hahahha ja fatta ne ja vet bilden passa inte alls till texten men den vafin så de va därför ja la upp den hih puspsus

2008-10-07 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0