Hemma!

Hej!
Bloggade från mobilen förut, därför blev det så kort inlägg. Köpte inget i stan, eller jo, en ansiktsmask för 20 spänn på h&m. Haha, vi hade det jätte mysigt och igår kväll låg vi och tittade på film. När Kerstin höll på att sminka sig för gucci(:P) så ringde Agnes (tror jag det va) så då skulle dem göra nåt. Det var sedan tidigare bestämt att jag skulle hem vid 3 så jag gick lite tidigare, så kunde ju dem fått ha lite kul lite längre istället, jag ville ju inte vara ivägen. Sen så satt jag ändå bara och tittade på när Kerstin fönade håret:P.
Men annars har det varit jätte mysigt, verkligen!
Nu ska jag hjälpa Tova med en sak, sen tror ajg vi sätter på en film, är lite sugen på Notting hill!:)

Kommentarer
Postat av: kerstin

vadå vart ivägen!! de hade du inte all svart

2008-10-29 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0