Helgen

Hallå!
Har inte suttit vid datan på hela helgen (framsteg!) så då har det inte heller blivit nån uppdatering. Men jag har inte gjort så mkt. I fredags hade jag och nåra skräckfilmskväll. Först tittade vi på idol, och sen satte vi på en film. Såg en bit av den och sedan fick vi besök av nåra pöjkar. Vi stod ute och snackade lite, och dem tände typ eld på allt dem såg, haha-. sen gick vi in och såg slutet på filmen. Sen satte vi på nästa film och det gick 5 min sen sov jag... eller jag halvsov, till och från sådär. Sen när den var slut så skulle vi se några roliga klipp från scary movie, som jag inte tyckte var så rolig då, för jag somnade efter 1 min igen! Och då SOMNADE jag verkligen, vaknade senare av att josse satt och kittlade mig under fötterna! Vi borstade tänderna, och så var klockan typ  halv 4. 4 st av oss ksulle sova skavfötters, jag var en av dem. Och jag var ju skittrött (kanske berodde på hur dåligt jag har sovit hela veckan och att jag faktistk är ruskigt förkyld, och att klockan var halv 4 på morgonen.) och alla låg och pratade, haha. Måste erkänna att jag blev smått irreterad, men jag orkade inte ligga där och va sur så jag började tillslut prata jag med. Och vad händer då, jo inget annat en att alla somnar och jag är skitpigg! haha, blev ännu lite surare, men det skulle jag sova bort, vakande halv tolv nästa morgon av att nåra ville äta frukost, sen tittade vi på en till film och sen gick jag hem och tog det lugnt. Idag har min farmor och farfar varit här och jag fick paket. pengar och ett halsband, av äkte sten (vet inte riktigt vad det innebär, mne om någon vet får det gärna förklara det, hah).
Idag ska jag se till att inte missa gossip girl iaf, har inte sett så mycket eftersom att det går under sämsta tiden!
Ha det bra:D


Så här snygg är min mamma i facewarp:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0