Haha, varsågod Pontus:D

Heej:D igen
Haha, orkar inte plugga mer. känns fan som det enda jag gör är att plugga. Hihi, kul att få hjälpa till ibland:D
Jag tror jag väntar med att plugga nu, mamma eller pappa får förhöra mig ikväll på det som kommer så får vi se huur det går då, i värsta fall får jag väll sitta ikväll men jag tror inte jag orkar det, tänkte lägga mig tidigt, nej juste. Haha ska se på Matakuten, det är om skolan våran skola får mat i från, säby skolan så var namnet, checka in det så får ni se hur äcklig våran skolmat är, fast jag tycker endå den är helt ok. Eller jag kanske bara har lärt mig att det är denna mat vi får så tugga och svälj, hahaha.
Ska snart börja med mycket godare mat, inte helfabrikat. Får se vad jag gör får nåt gott.
Ohh, har ätit upp en choklad kaka på, hmm ganska snabbt gick det iaf, haha började igår kväll och nu är det slut och jag spyfärdig. Hahahah.
Har nog inget mer kul att bjuda på eller jo, juste!!
Detta hände på tyskan:
Pernilla: Siehst du das ball (ser du bollen)
Jag: Nein ich sehe nicht das ball (nej jag ser inte bollen)
P: okej då ringar vi in ballen.
Hahahahahhahah, jag döööör!
Asså först så fattade jag inte sen bah aaaaaahh!

Hmm, nu har jag inget mer att bjuda på, haa.
Puss och kram:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0