Goodnight says panda...

Hey!
How're you doing? Haha, såg precis på Norbit, HAHAHA!
Har ont i huvudet och mår inte alls bra, så jag tror jag går och lägger mig och läser min underbara bok nu. Den heter Är det någon där och det är Marian Keyes som har bokstaverat boken, haha.
Kollade på fotboll med pappa tills det blev tillfälligt avbrott, haha. VIll ni veta en kul grej? I början av Matchen så var ju Sverige as bra. Då sa jag till pappa, undra när det där tillfälliga avbrottet kommer, och i början av 2:dra kommer det, hahaha.

I morgon kommer det att bli en riktigt pluggdag, och det ärlikamed ännu sämre uppdatering en vad det brukar vara..
Aja, det får ni leva med, hi.
Nu ska jag borsta klart mina tänder.
Guten schlafen:D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jora,det är egentligen inte värre än det brukar vara.Jobbigt med skilda föräldrar ibland..Jag har vant mig ganska mycket eller vad man ska säga,men det är ändå jobbigt ibland.

Krya på dig,1095485 pussar och kramar :)<33

2008-10-11 @ 23:00:58
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0