Godnatt!<3

Hej!
Nu säger jag godnatt, för andra gången, tänkte skriva ett meningslöst inlägg, fråga mig inte varför. I morgon bär det in till die Haupstadt mit Kerstin. Får se hur det bli, våra planer vi har smidit (medans järnet är varmt^^) pekar i alla fall på det, men som sagt vi får se. Jag trór det kommer bli super mysigt.

Måste se till att jag får gjort massa matte också, har någon inlämning på måndag eller tisdag, så det måste bli klart under veckan.
Kan även passa på att berätta att jag har fåt lite ont i halsen igen, så det lär väll inte bli någon träning denna vecka heller, min förkylning blir inte bättre den heller. Jag förstår inte vad det är jag åker på, och varför just jag..
Tänkte även passa på att berätta en sak för er, som jag inte har vågat berätta för någon tror jag. Men det får vänta, jag samlar mod, haha. Det kommer nog snart för du ger mig mod!
Nej, detta blev lite väl töntigt.
Nu ska jag sova.
Guten nacht!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0