Godnatt till er, godmorgon till SOLO

Hellu!
Tänkte lägga mig i sä¨ngen nu och läsa SOLO, eller förästen, ligger redan i sängen. Men tänkte bara säga godnatt till er först:D
Eftersom att min dag har tillbringats framför datan så har det blivit en del inlägg idag, haha borde typ komma in på aktiva listan, ahahha.
I morgon har vi Kemi prov på syror och baser, och guud. Jag kommer få IG- och Gahnjah kommer typ skriva det med glädje!
Här kommer allt skit om Gahn jah för er som vill läsa.


läser det du skrev på din blogg om och om igen och försöker få in det i huvet

PontusJohansson säger:

men jag ska fan ta upp på utvecklingssamtalet att hon ghanja eller vad hon heter borde ha lagt provet senare

AmandaH säger:

Jaa, gör det, de e fan sjukt. Man ska inte ha prov på någonting man har haft 2 lektioner med en ordinarie lärare som kan ämnet. VIll ha tillbaka Johanna!!!!

PontusJohansson säger:

ja, man lär sig inget av vikarier, ska klaga hos bosse

AmandaH säger:

Göör det!!

PontusJohansson säger:

gör det du med, du har ju han som mentor oxå

AmandaH säger:

Jaa, det ska jag göra!!

PontusJohansson säger:

AmandaH säger:

Vill inte ens ha jävla gahnjahnbajshög

PontusJohansson säger:

nej, vi ska fan ha johannas inlärning men hon skulle va lika snäll som peter eller vad han hette

AmandaH säger:

Jaa, det vore bäst!

AmandaH säger:

Jag vill ha henne som mentor, hon var så bra!

AmandaH säger:

var typ alltid snäll och så'

PontusJohansson säger:

mm

AmandaH säger:

menmen

AmandaH säger:

den där ganjahn eller vad fan hon heterm ganhjah kan ju inte lära ut, och vi gör ju som Johanna har lärt oss12

PontusJohansson säger:

jaa, hon vart fett sur på mig för att jag skrev slutsats i min labrapport

AmandaH säger:

ellerhur!

AmandaH säger:

Det är så vi har lärt oss och av Johanna skulle vi typ fått MVG förd et

AmandaH säger:

ahh, hata henne!

PontusJohansson säger:

tycker så

PontusJohansson säger:

asså, aösjidfasdöojfnöanfdöodenf på ganjahäckelcpkorthora

AmandaH säger:

aa, fyyfaan!!


Jaa, det var våran konversation eller vad det heter, för er som inte orkade läsa så vare bara skit om gahn jah...
Nu sk ajag sova, sov så gott puss<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag ska också klaga till Bosse ! :P

jag är en wannabe er ,haha

2008-10-14 @ 15:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0