Film och mys!

Halloj!
Nu har jag varit hemma ett tag och tänkte nu sätta på en riktig tjejfilm, men jag säger inte vad den heter. Hehe. Igår såg vi en film som hette "i spel och kärlek" jag tror det var så. den var helt ok, men jag lovar det finns bättre. Har förövrigt tränat idag, det var jätte skönt. Jag cyklade i 40 min, jag längtar tills jag blir 15 och får gå på gym, wiee. Haha, bara ett år kvar:P.
Nu ska jag sätta på den där filmen.
Puss och kram

Faan vad irriterande att det inte går att lägga upp bilden på mina uggs, men skitsamma. Jag älsakr dem:D

Kommentarer
Postat av: Frida

ahhh jag har också sett den filmen! puss puss puss

2008-10-06 @ 16:44:44
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0