Bästis kirre:D

Hej hopp gummi ....... Haha, någon som kommer ihåg, hihihi:P
Jag kom på att jag har ju glömt länka till min älsklings kerstin, som också har blogg, eller hon hade innan mig utan att hon sa nått!
Föresten, Kerstin skrev en kommentar om att jag bloggade mycket. Men jag vet inte om jag gör det, men om jag gör det så är det ju för att jag inte har nåt liv!
Och föresten så är min blogg så tråkig, jag har ju inga bilder, men jag ska köpa en mobil snart med världens bästa kamera, tror jag, så då kommer det bilder.

Till dagen, var i skolan idag, vi hade fysik prov som jag faktiskt tror gick bra!
Kul dag va? haha, nej men jag tror inte ni tycker det är så kul att läsa om min skola, ni har väll en egen...
Lägger in en video på ett klipp från en av mina absoluta fovoritfilmer, enjoy!



Notting hill, Julia roberts och Hugh grant.
Musik: When you say nothing at all, Ronan Keating

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0