At home after a big day in school!

Halloj!
Har vart i skolan idag, nu blev ni allt chockade va!? Haha, nej då.
Har vart en väldigt lugn dag egentligen. VI har haft kemi labb och Fysik labb. Det var egentligen de "ansträngande" lektionrna. På tyskan pluggade vi till prov och på svenskan tittade vi på film.
Fick hem en liite försenad fördelsedagspresent idag!:)
" Gossip girl" böcker, på engelska!! Det var exakt vad jag ahde önskat mig. Jag är ju så dålig på engelska och en jag känner tyckte att hon var det (men det var hon inte!) så då började hon läsa böcker på engelska och hon blev mycket bättre tyckte hon. Så då härmar jag henne, haha.
Vill ni veta en chockande sak?
Jag längtar till träningen! Haha, bara för att efter träningen så ska jag köpa min mobiiil!!! Ahh, jag längtar såå mycket!
Nu måste jag fortsätta med engelska. Ha det bäst<3

Så här sitter jag varje dag:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah känner igen mig är så trött på skolan just nu :(<3

2008-10-20 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0