Är det möjligt?

Jag fattat inte, går det verkligen att hata någon som varit med en person hela livet. Går det? Jag orkar verkligen inte med, du tjaffsar som att någon inte stöttar dig, som om du stöttar mågon annan. Du bara går runt och ljuger, jag vet inte en enda gång du har sagt något som faktiskt var sant, och du ska endå vara människan jag har levt hela mitt liv med. Jag visste att det här skulle inträffa, enda sen i söndags när jag fick veta det har jag gått och oroat mig för den här dagen, så det är bara att längta till torsdag. Ska man behöva ha musik på högsta volym för att slippa höra, och även om det inte är något speciellt så ligger jag alltid och väntar på att det jag vet kommer att hända ska hända.
 
Slut på ötråkiga historier. Men det här ser fan inte bra ut. Aja, bara att hoppas på det bästa.
- Jag är stark jag fixar det här! (not)
Skulle egentligen gå och lägga mig nu, men jag orkar verkligen inte bry mig längre skiter i om jag är skittrött i morgon. Funderar på att kanske se klart den där filmen nu, gjorde inte det förut hiih.

I moved too rockferry!!!!!!!! 
Kram, på er nu, fast jag tror jag behöver den mer.
Ligger här och tycker liite synd om mig, eller ganska mycket. Men alla har väll sina dagar. 

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Usch det låter inge roligt... är det någon pojkvän det handlar om?... :(

2008-10-10 @ 04:34:24
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Frida

men vad har hänt amanda??<3

2008-10-10 @ 18:20:28
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad har hänt? "/



MASSA KRAMAR<33

2008-10-11 @ 11:40:53
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0