Äntligen freedag!!

Hallå!
Sorry för sån dålig uppdatering. Har inte haft tid att skriva, men jag har velat. Förlåt för de tråkiga inläggen jag tidigare bjussat på, men det var bara hur jag mådde just då, eller egentligen mår jag så hela tiden, men nu känner jag att jag mår finfint!:)
Vill ni veta varför? Jo jag fick MVG på ett prov, tjohoo! Haha, töntig jag är men jag har faktiskt märkt att man mår mycket bättre om det går bra och så.. Blir man t.ex missnöjd med nåt så brukar man ju inte direkt vara överlycklig och så.. Menmen, ingen träning för min del idag, känner att jag vill börja lite lugnare så att inte baksidan spricker igen... Sen i junauari så är det ju året jag fyller 15 och då kommer det att bli gym, förhoppningsvis. Men just nu är jag ju bara 13 så, men jag väntar och längtar!!!
I kväll är det jag som lagar kyckling och ni som känner mig vet att det blir en riktigt specialare, haha. Nej då, det kommer att bli skitgott, haha *självgod*.
I kväll ska jag se på idol, min älskling är med, JOHAN PALM<333333333.
Ha en bra kväll coh fortsatt dag:)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0