Antagligen inget stan imorgon:(

Hejhej!
Kom på en sak just nu precis, jag köpte ju en jacka idag, och då kommer inte jag och mamma åka till stan imorgon, och då kommer jag inte kunna köpa den där coola telefonen.
Aja, ngon gång kommer den bli min!:D
Nu ska jag borsta tänderna, och sedan ska jag läsa gg på engelska (!) och sen ska jag sova, har förrästen inte fixat mina naglar en:P.
AJa, imorgon måste jag plugga, har haft hela lovet på mig, men det har inte blivit av, men imorgon får jag inte görar något annat förens jag har gjort det, har jag bestämt.

Var det någon som märkte att det snöade förut? Jag gjorde, jag och TIlde blev överlyckliga så vi skrek i bilen "JAG SER DET SNÖAR JAG SER DET SNÖAR DET VAR VÄLL ROLIGT HURRA!" haha.
Och gissa vad jag drack för nåt på bion? JULMUST! Julstämningen kommer sakta men säkert, nu får man bara längta och vänta!:D

God natt<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar:Asså alla har ju rätt att köpa det dom vill :)

Och man ska ju ta det som en komplimang,om du har en likadan betyder det ju att du tycker min är fin xD <33

2008-11-01 @ 11:39:15
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0