1,5 h kvar:P

Hallå!
När jag ska skriva ett inlägg så sitter jag alltid och tänker hur länge som helst på vad jag ska ha för överskrift eller vad det heter.. Kom återigen inte på vad jag skulle ha idag så det blev hur lång tid det är kvar till Grey's haha. Jag börjar fan bli tv-nörd, men det ska det vara slut med, bara jag inte rabblar upp alla program som är bra.. haha. Nej, men whatever. Blev inte mkt pluggning, kollade igenom allt en gång och sedan får jag bara hoppas att det kmr gå bra, men jag är ju bäst i allt så det kommer gå skitbra!(not). Nu ska jag hitta på nåt, orkar inte sitta här och dega, eller jo förästen. Fick en födelsedags present idag, en vit längärmad stickad tröja, en grå t-shirt och en mörkmörk brun maskara. Har faktiskt funderat länge på att köpa det, för jag tror egentligen att det är snyggast på mig eftersom att ajg är så ljus både i hy och ska snart bli ljusare även i håret:). Så, nu fick jag en och då kan jag ju äntligen bestämma mig om vad som är snyggast.
pusspuss:)

Josefin posar vid lunchen!


Syster poserar ännu mer!


Äntligen någon normal, min andra käre syster

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: tack, men jag hade ändå velat ha själva fodralet och skivan och allt haha;)<3



Tova och Tilde är så himla söta, Tova var jättefin i lugg ju!

2008-10-22 @ 20:22:51
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: Felicia

svar:bra,det ska du va! :)

Ja,det var jag väll:p

Fin man var på bilden föresten ;) <3



15 min kvar till greys :p

2008-10-22 @ 20:46:38
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0