1 okt = 18 dagar kvar till jag blir fjorton!:)

Halloj!

Ska snart sova, håller på att borsta tänderna, undrar om jag håller på att bli sjuk, igen. Aja, får proppa i mig c-vitamin och hoppas att jag inte åker på en ny förkylning, eller ett nytt virus.
Tränade inte idag, hade ingen ork eller lust, jag tycker att träning ska vara kul och "motiverande" haha, men jag kände ingen "motivation" idag, hahaha.
Kom på att jag aldrig träffar kompisar längre, bara i skolan. Vi har så himla mycket nu så man orkar inte, jag typ pluggar och ser på tv, seriöst vilket liv!
Så det där får det bli ändring på, oavsett hur mycket plugg vi har.
Föresten Kerstin ska vi fullfölja våra planer? För er som inte heter Kerstin så kan jag ge en ledtråd, Rosa och Chanel!
Har en sån där tråkig depp kväll. Bara grinar och tycker synd om mig själv, men det ska jag inte berätta om, då skulle ni somna framför datan.

Funderar på att berätta lite om mig själv, och med det menar jag med att säga vad jag heter och hur många år jag är, typ haha.
Okej, ja gheter Amanda H, fyller 14 den 19 oktober. Jag har 2 systrar som självklart är sötast i världen, men inte alltid, verkligen inte alltid. Min yngsta syster, kanske 2 ggr i månaden, och min näst yngsta syster, om  henne kan jag bara härma Anna's lillebror i freaky friday, dvs Vi har såå kul när vi bråkar. Hahaha, moget?

Nu ska jag sova, god natt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0