Vem är jag?

Det har varit en konstig dag idag. Efter idag har jag kommit på att jag vet inte vem jag är, eller någonsin har varit. Har jag förändrats till det bättre, sämre eller är jag exakt likadan som jag var förut? På något sätt måste jag nog ha förendrats, för förut lekte livet, inte alltid men det fanns något positivt i det hela. Tänk när man var lite och bråkade om vilken barbie man skulle ha. Tänk om det kunde vara så livet ut.
Nu händer det hemska saker efter varandra. Den ena saken har ioförsig inte med mig att göra, men man kan bara gråta när man hör vad som har hänt. Så hemskt, och man bara tänker på alla i dess närhet.

Jag vet inte vem jag är, och kommer bara vara mig ett tag, eller försöka. Jag ska inte göra något som nån annan gör för att det hon/han gör är coolt, nej jag ska göra saker som jag gör, för att det är jag.
Jag ska börja våga säga till, och då menar jag alla. Inte bara de jag inte älskar. Och nu ska jag gå upp och titta på ett natur program med pappa, hihi. Det gör jag inte för att jag är jag, utan för att göra något innan jag somnar, lär väll somna på soffan, för så trött är jag.

Hoppas ni vet vem ni är, och om ni inte gör det att det inte ställer till med problem som det gör för mig.
Puss och kram hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0