varm choklad och eld väder!

Hej alla söta!

Jag har gått och frysit hela dagen, så nu passade jag på att göra en eld här hemma i öppna spisen. Så mysigt och värmen sprider sig så fort!
Gjorde även varm choklad, med grädde! så nu sitter jag här i en skön fotölj framför brasa tillsammans med min vara choklad och skriver lite. Det är så mysigt, hihi.
Lyssnar även på bra musik.

Vintern är faktiskt min favorit årstid! Jag tycler allt med vintern är så mysigt. Snö, att det är kallt ute, att få ta på sig mycket kläder för att vara varm, att gå på stan vid 3 fast det är mörkt, julen allting.
Jag tycker det är så mysigt! Jag och Kerstin har redan planerat att vi ska in till stan och julshoppa och så, haha. Allting är så noga bestämt, så det fattas bara ett datum, hih.
På vintern slipper man även tänka på hur kroppen ser ut, och man slipper allt som står i tidningarna om dieter och allting.

Jag tycker det är så hemskt att det på sommaren bara skrivs om att gå ner i vikt, tänk hur många tjejer som nuförtiden får anaruxia.
Och det är inte konstigt att de får det, tänk hur mycket dem läser i tidningarna och så, jag tror det är en stor del av det hela.

Nej, nu ska jag återgå till varm choklad framför elden och Amy macdonald.

Ha en bra fredagkväll!<3







Hatar den sista bilden! Jag förstår iof inte vad det såtr, men jag antar att det står något om dieter, och så är det en jätte smal tjej som håller såg för magen, som att hon vore fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fyfan säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0