Tråkigt!

Hejhej!
Förlåt för såna tråkiga inlägg! Eller de kanske alltid är tråkiga, men jag tycler iaf att dem var jätte tråkiga idag, haha. Jag har typ berättat att jag lever och berättat om en jätte hemsk sak, fast sen sa jag inget mer lixom, haha:P
Var ute och gick typ 1 mil med mamma och pappa, eller kanske inte en mil.. Men 6km:P.
Sedan åkte jag och mamma till WILLYS och LIDL haha. Vi köpte godis och lite mat, om ni ville veta;).
Snart börjar tjejornas favvo skräckis hörrni, WHEN A STRANGER CALLS! Haha, vi vart livrädda efter det, och som om jag vågar svara i telefon när jag är ensam hemma, nej så kinkig är jag inte;).
Nu ska jag fixa naglarna (har fortfarande inte gjort det:P) och sedan ska jag sova, haha ska vara utvilad till plugget på måndag:P.
Sov gott till mig själv och till er:D



Förrästen, mamma behövde åka in till skärholmen i morgon (hon ska på 60 tals disco med jobbet, piinsamt!) och där finns lagerhaus så då kan jag kanske köpa den där telefonen, hah:D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv.Tack:D

Ha det bra i kalla sverige xD

hahaha,vilken tur.Jag blev lite orolig faktiskt :p

2008-11-02 @ 00:04:17
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0