Torsdag!

↓Hej!
Ska snart ta på mig lite varmare kläder, jag och klass 8a ska iväg på spökvandring ikväll! Scary, haha. Nej, tror inte att det kommer bli så läskigt, det som kommer bli läskigt kommer isåfall vara att gå till Linnea genom skogen! Det kommer bli läskigt!
Sorry Felicia, men vi kommer hem vid 9 (och då måste jag göra SO:n) så jag hinner inte spela med dig idag:(:(, haha spelnörd:P

Jag och Tilde har precis sjungit duett, Markoolio och Linda Bengtzing Värsta shlagern, haha. Varsin banan i handen, och äntligen kan jag texten på den, haha!

Jag har gått och frysit hela dagen idag, mina händer har varit BLÅA!
Och när ens händer är blåa började man ju inte tänka på någon som låg på en härlig strand i THAILAND och hade säkert 40 grader, haha! Stackars Sverige, men jag håller fast vid vad jag en gång sagt NJUT AV SVENSK VINTER:P

Borde ta på mig varmt nu, puss♥


Med en sådan sjöng jag ↓


Tillsammans med Tilde!:D

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha,nej det e lugnt:P

ja idag var det typ 40 grader..Jag e nästan pepparkaka :O:) <33

2008-11-13 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0