Torsdag den 26/11...

... Det vet ni ju vad det betyder! Joo, det betyder ju att mamma mia släpps idag! Såg att den fanns på ett speciellt ställe, så jag hoppas mamma åker dit efter hennes gympa, hihi.
Slutade skolan typ femöverhalv tre, så jag hann precis INTE med bussen... Surt!
Jag hämtade Tilde och jag hon och Tova tog vinken från centrum. Passade på att köpa lite godis, hehe. .När vi kom hem bakade vi pepparkakor. Dem blev jätte goda, och vi gjorde dem av min hemma gjorda deg!:)

Har massa plugg att göra, och det här är bara början. Det är nämligen så att nästa vecka har vi minst 2 prov, och veckan efter det har vi 3 prov!
Så dags att börja plugga!

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

hihihihihih jag beställde den från cdon.com idag!!!:) puss<3

2008-11-26 @ 20:33:46
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0