Sund dag...

God morgon!:)
Har percis ätit klart min frukost, och legat och dragit mig i sängen. Vaknade på fel sida idag, så jag hat varit sur mot hela familjen, upps:P
Men nu är jag på bra humör, ska snart in med pappa till astra och träna. Det ska bli skönt, fast grymt jobbigt. Men jag känner att jag verkligen behöver träna. Fast 1 gång i veckan är väldigt väldigt lite, men det kommer snart! Efter jul ska jag hitta något. Jag är liite sugen på att börja på handboll´, där där Johanna och Malin tränar, fast jag vågar typ inte, hihi. Kanske blir nåt gym, jag vet inte än.

Ska fortsätta pillra lite med en sak..
Ha en bra dag!:)


Kommentarer
Postat av: kerstin

ååh hihi skicka dom!!

2008-11-29 @ 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0