Sa jag att jag hatar fysik!?

Något Hej blir det inte i det här inlägget, nej för jag är på så dåligt humör!!!

Jag har äntligen skrivit klrt SO:n, och har precis börjat med fysiken. Så är det en fråga som lyder: Parrallella strålar träffar en lins med brännvidden 3 cm, rita vad om händer med strålarna om dem träffar en konkav/konvex lins!
ÄR DET NÅGON SOM FÖRSTÅR DEN DÄR JÄVLA SJUKA FRÅGAN???? VAD FFAAAAAAAAAN ÄR BRÄNNVIDDEN FÖR NÅGOT???????????????????????????+++


AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! NI FATTAR VAD SUR JAG ÄR!????????
AHH, OM NÅGON KAN FÖRKLARA, GÖR DET. Jag kommer inte kunna sova inatt annars!!!!!!!

Fy fan, nu slutar jag innan ni blir på dåligt humör (för det blev ni väll inte av det här inlägget?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag jobbade med det där sist och fick MVG- (hahah lita på moi) nä men du behöver ju inte ens veta det! du behöver bara veta vad som händer på andra sidan linsen.. asså jag vet inte exakt vad brännvidden är men det är väl typ nåt med när ljuset går egenom linsen

2008-11-27 @ 20:41:08
Postat av: amanda

Till anonym:

Vad bra du var då da!:) Tack för hjälpen, jag tror jag fattar nu, jag får väll sitta resten av veckan och plugga plugga plugga, så jag får in det i min ärthjärna! Förresten, jag tror jag vet vem du är:P

2008-11-27 @ 20:54:17
URL: http://amanaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0