Så, dags för dagen!

Hej!
Nu har jag ätit och så, fast jag har fortfarande ont i magen.

Så, efter skolan tog vi tåget till Johanna (en gammal lärare), vi kom dit och hon hade 1000 katter! Hennes hus var jätte fint, men det luktade hur mycket katt som helst.
Hon hade bakat en kaka, som tyvärr inte var så god:P. Men det var ju jätte gullit av henne att bjuda på det! Linnea, Felicia och några fler går vid 16 för dem skulle typ hem:P. Då ser vi att det snöar, men vid den tiden så var det ju bara lite snö. Vi sitter kvar och pratar lite men sen är det dags för oss att gå. Då är det helt vitt på marken, så på vägen till bussen har vi snöbollskrig. när vi komme ner och ska gå över övergångsstället så ser vi att bussen står där, vi försöker springa lver, men det är försent, haha så vi trodde vi fick vänta en kvart, men det kom en annan buss sen:). Haha, väl framme så går vi upp på tågperrongen, vi står och väntar på tåget, och det kommer. Jag blir överlycklig och traskar på tåget, sen hör jag hur Johanna, Malin och Emelie börjar skratta och ropar Amanda!! Jag vånder mig om och dem står kvar på perrongen och asgarvar. Då inser jag att tåget var påväg mot stockholm, hahaha. Vi skulle ju åt andra hållet! Haha, jag hinner iaf gå av och sen, jaaa. När vi var framme i rönninge skulle jag och Malin ta bussen, så medan vi väntade hade vi snöbollskrig.
Asså guud, jag har typ aldrig skrattat så här mycket i hela mitt liv. Och idag är jag typ jätte glad, kanske för att dan har varit så bra, och för att det började snöa(jippie:D:D:D) och för att det är Grey's ikväll och för att det snart är helg!:D

Hur ser eran kväll ut?:)
Puss


 
Hehe, vi tog fin fina bilder i snön, inte så bra kvalité, men det var ju faktiskt mörkt ute!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0