Rikard Norling får kicken!

Hejhej!
Har precis kommit hem från tandläkaren, eller inte precis för jag har hunnit äta lite köttbullar också:P.
Fick veta att om 2 veckor kommer jag få en plastskena i gommen, så det är därför jag kommer prata konstigt, så ni vet!!
Innan jul så kanske jag hinner få räls, på underkäken. Men troligast är efter jul.

Påvägen hem skulle pappa plocka upp sin data han glömde på jobbet, då satt jag i bilen och lyssnade på radion, haha. Min pappa är ju AIK fan (eller vad man säger) och då hörde jag att Deras tränare (Rikard Norling) får sparken, så berättade jag det för pappa när hon kom tillbaka, och så många fula ord har jag aldrig hört förut, skämta:P
Nej, men det hoppade grodor i hans mun!:)

Nu måste jag plugga matte, har fortfarande inte börjat och provet är imorgon!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0