Publishme hänger sig hela tiden!!

Aloha!
Tänkte gå med i bloggklubben, den där alla klagar på publishme, nu är även jag med. Jätte jobbigt när man sitter och ska skriva ett inlägg och så står det force error eller något liknande. Aja, nu skriver jag iallafall.
Har massor att göra, men hittils har jag bara sätt på film. Känns som jag verkligen behöver plugga till det där matte provet, men jag orkar inte. Borde också gå ut och sälja julblommer, men josefin som jag skulle gå med kunde inte, så då har jag ännu mindre lust en vad jag hade innan. Borde träna, men jag orkar inte.
Hmm, kanske bara lägger mig på soffan och läser gg!
Nej, jag kan läsa men jag ska plugga till matte provet, OCH fråga pappa om vi kan åka till astra gymmet!
Kom igen nu Amanda, du kan inte ligga inne och se på film varenda helg.

På tal om film, jag såg en jätte bra film igår kväll. Over her dead body, verkligen att rekomendera. Haha typisk Amanda film, kanske Kerstin film också. Inte läskig utan bara rolig och mysig, hihi.
Nej nu jävlar ska det pluggas matte.
Ha bästa söndagen, och glöm inte gratulera era pappor/papper:P
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0