Personlig tränare sökes!

Aaahhh, är på så jävla dåligt humör just nu!
Jag skulle ut och springa, och jag får as ont i knät och går där mitt i rönninge och grinar.
Sen kommer jag hem och ska göra plankan och några sånna övningar, då är jag så jävla otränad så jag orkar inte göra nåt!
Asså shit, vad kostar det att ha en personlig tränare på typ satc elelr vad det nu heter. Det lär väll vara jävligt dyrt. Aja om det finns några där ute som orkar med mig (dvs: allt mitt klagande och allt skit!) så får den gärna träna mig! Jag är sämst, och nu är mitt självförtroende i botten av botten!
Borde kanske hänga med Johanna och Malin på deras hanboll någon gång!
AHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
Kanske borde sluta, annars kommer det här inlägget också börja gråta, om det inte redan gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0