Onyttig helg för min del, men det är okej ibland!

Hej!
Sitter här med ett glas julmust som jag försöker dricka så mycket av. Jag vill inte att den ska ta slut, men tyvärr tar ju allt slut.
Helgen har varit jätte rolig, och framför allt har den gått jätte snabbt!

Igår gick jag upp vid 8 och dammsög mitt rum, sen åkte jag, Tova, Mamma och Tilde in till Stadium.
Jag fick ett par inomhusgympaskor och ett par vantar, vantarna var jätte fina (a).
Vi kom hem, åt lite korv med bröd, plockade i ordning alla saker och sedan bar det av till Astra hallen. Observera att klockan bara var runt 13.00!
Där körde framförallt jag och Frida gärnet, först spelade vi innebandy, fotboll och basket, och sen gick jag och Frida och gymmade lite.
När klockan var runt 15 kom en tjej och sa till oss att dem stängde, så hon körde ut oss, hihi.
Vi gick och duschade och när jag och Frida höll på att klä på oss så kommer samma tjej in och säger att om 5 min kommer vakterna in! Vid den tiden satt våra kära mammor i bastun, hihi. Så jag och Frida typ sprang runt där och skulle klä på oss, och Mammorna fick nog också ganska bråttom.

Vi klarar oss iaf, och efter det ska vi till fiket, men dem hade stängt. Eller vi gick in och köpte med oss hem till Frida. Väl där gjorde vi oss varsin caffe latte, mm. Det var jätte gott, och mysigt!
Vi åker till filmkedjan och köper godis till kvällen. Vi kommer hem jag tänder ljus lyssnar på musik och läser h&m magasine, medan alla andra städar (lat kallas det:P).
Frida m. Familj kommer och Joel plockar genast fram ett spel, hihi.
Sedan fördriver vi kvällen genom att spela spel och titta på Alvin och gänget, och äta!:)

Jag hade det jätte mysigt!

Idag har jag varit och firat min Farmor som fyller år idag. Vi åt smarrig tårta som min farfar (ex. Konditor!:o) gjort.
Som ni hör har det blivit väldigt mycket glass, godis, tårta och läsk och så. Men jag har ju också tränat! Så ibland är det okej att va onyttig, fast inte alltid, hihi.
Men den här helgen tillät jag mig själv vara det.

Nu ska jag göra kemi och hemkunskapsläxa, tror jag.
Men som vanligt lär det väll bli tv:n och en Amanda som sitter med läxorna klockan 11 kvällen innan..

Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0