Nya vanor!

Hej!
Satt här med Kemin och håll på, och då kom jag på en sak. Jag har ofta väldigt väldigt ont i magen, och jag tror att det beror på att jag stressar så mycket på morgonen. Så nu har jag bestämt en sak, jag ska ta tag i det här, hihi.

Jag ska försöka göra läxorna tidigt, inte dagen innan...
♦Jag ska packa gympa kläderna dagen innan, så jag slipper stressa på morgonen
♦Jag ska gå upp i tid så jag slipper stressa på morgonen

Här är lite andra saker jag bestämt mig för:
♦ Jag får bara äta godis på lördagar, och när jag klarar det så får jag helst inte äta det allt..
(detta för att jag får så fula tänder!)
♦ Jag ska sluta dricka läsk, jag har typ inte druckigt det sen jag var 6 år (på fester har jag ju det men inte annars..) nu har jag börjat igen!

Jag kommer inte på något mer just nu, men det kommer jag lovar!
Jag ska försöka komma ihåg att skriva här hur det går, så ni kommer bli min hjälp genom att "hålla reda på mig" hihi.

Nej, dags att fortsätta med kemin..
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0