Nu är jag (och Felicia:D) hemma!

Hejhej!
Felicia kom hem från Thailand idag, välkommen hem!:)
Ska snart sätta mig med Kemin och engelskan, tänkte bara berätta lite.
Eftersom att jag kommer vara borta på måndag (jag ska ju få en del av tandställningen!) så missar jag Hemkunskapen, och även ett prov. Därför ska jag göra veckan efter, men då missar jag kemin och biologin, därför skulle jag prata med dem lärarna, och berätta varöfr jag inte kommer på dem lektionerna.
Jag till kemi läraren: Jag kommer att ha hemkunskap nästa gång när vi har kemi för jag ska göra ett prov.
Hon: Nej men det går inte, då måste cigdem (hk läraren) komma och prata med mig.
Jag: jaa, men hon bad mig berätta, jag måste vara med för vi ska göra prov.
Hon: jaa, men det är dåligt av henne, det går inte.
Jaa, och sen fortsätter vi sådär.... Tillslut säger jag:
Men jag måste vara med på hemkunskapen, vi ska ha praktiskt prov och jag måste vara med för våran lärare där har varit borta så mycket.

Hon: JAHA ÄR DET PROV!!!??? Men då är det klart att du ska vara med på hemkunskapen!!

Asså shit, gissa vad som var samtalsämnet vid lunchen, och hela dagen för den delen..


Nej hurrni, dags för mig att ta tag i läxhögen, missa inte DHW idag:)
Puss♥

Kommentarer
Postat av: pontus

haha, ghanjah lite seg eller??:P

2008-11-18 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0