Min syster i toppen....

.... på listan för att vara dummast i huvudet i Sverige, nej juste i världen!

Har precis bråkat med Tova hon är sjuk i huvet, mentalt, jag fysiskt. Hon har en kompis här jag har huvudvärk, jag bad dem att inte skrika, vad tror ni dem gör, jag säger till snällt, 1 gång, 2 gånger, 3 gånger där tar mitt tålamod slut. Jag börjar skrika, Tova käftar emot för att visa sig tuff inför sin kompis, hon säger att jag bara skriker på dem för jag vill va cool inför hennes kompis (?) Min hals värker, JAG HATAR TOVA!

JAG ÄR PÅ DÅLIGT HUMÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nu behöver jag en taggad Felicia, hon ska vara taggad inför PATIANSDUELL på msn, haha.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sorry(a)

Mitt internet funkade inte på hela dagen/kvällen :( <33

2008-11-15 @ 08:46:54
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0