Matten är klar!

Hejhej!
Glömde berätta förut att vi fick skolfotona idag, och vem tror ni glänste mest av alla? Jag såklart! (INTEEEE!!) jag förstörde hela katalogen, förlåt!

Nu till något annat, matten är klar och jag har tränat 2 gånger!!
Först förljde jag med mamma på hennes gymmix. Hängde inte med så mycket, men va fan, man lär sig:P. Och på styrketräningen märkte jag hur länge sedan det var jag tränade, så nu fick jag värsta kicken!
När jag kom hem gjorde jag några övningar jag satt och pillrade med igår (snodde kerstins idé). Nu är jag ny duschad och ska sova. Imorgon ska jag ut och springa, lär väll bli jackan på men skitsamma:P.
Nej men nu efter att jag har tränat känner jag mig så fräsch och jag fick verkligen en kick, nu jävlar ska det tränas järnet.

Nu ska jag sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0