Måndag

Hejhej
Måndag igen, dvs ny vecka, oj förlåt SKOLVECKA. Lovet är över och det märktes redan idag.
Första lektionen var hemkunskap, mitt favorit ämne eftersom att jag älskar att laga mat, men inte idag. Jobbade tillsammans med Henrik och vi kanske inte jobbade jätte bra ihop. Jag gjorde marinaden, och hackade grönsaker (vi gjorde kycklingwok) sen diskade jag bara, och han gjorde allt annat, dvs krydda massor när jag inte såg på. Det var alltså ombytta roller idag, det var inte jag som kryddade i smyg, utan han! Han kokade nudlar och sa att dem var klara, jag sa att dem inte var det för dem hade varit på jätte lite. Han häller av endå, och nudlarna är inte klara. Våran lärare kommer och ska smaka av oss, till alla innan säger hon mm och till oss säger hon inget, faan vad pinsamt!
Hon säger dessutom att det var för starkt och jag ville inte skylla ifrån mig (fast det gör jag nu:P) på Henrik så jag höll tyst, fast inte om nudlarna där berättade jag allt. Så kort sammanfattat blev Hemkunskapen misslyckad så efter det vart jag sur. Fast jag skyller på Henrik för han gjorde iprincip maten och jag diskade, haha.
Sen hade vi svenska med en kille med string.
Lunch och sen tyska, pratade lite med Therese efter om en sak. Efter det svenska igen, och sen fick vi gå hem.

Nu måste jag göra 2 uppslag matte, wish me luck!

Kul inlägg, ni fick höra mig gnälla på Henrik, nej men jag får väll prata med Cigdem eller nåt, fast då kommer hon skriva upp att jag inte kan sammarbeta med vem som helst, hmm hur gör jag då?


Kommentarer
Postat av: Felicia

HADE LENNART STRING!?!?!?!?!?:O

2008-11-03 @ 16:42:37
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0