Linsprovning!

Hejhej!
Har inte skrivit något idag, än (!) för jag har faktiskt inte varit hemma. Nej, jag har varit i södertälje hos optikern för att se vilken styrka jag behöver till glasögonen, och sedan skulle jag prova ut för linser!!!
Jag var jätte nervös, hehe. Men allt gick jätte bra!
Jag fick hålla i ögonfransen/locken medan optikern försiktigt la linsen på ögat, jätte smidigt!
Sen gick jag med linsen ganska länge, sen fick jag säga vilken som kändes bäst, sen var vi klara. Så på måndag efter skolan ska jag tillbaka för att prova sätta i och ta ut själv, och nu vet jag hur jag ska göra, så det borde gå bra!:)

Hej svejs!:)

Kommentarer
Postat av: kerstin

haha jag skrattade ensam framför datan!! då är din humor riktigt bra haha de visste ja iofs redan :P haha men okej nu fattar jag xp pussis

2008-11-28 @ 19:45:50
Postat av: Felicia

Vad kul med linser!:)

2008-11-28 @ 19:58:45
Postat av: Felicia

Vad kul med linser!:)

2008-11-28 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0