Kossa!?

Hej! Nej förresten Hejdå!
Nu säger jag godnatt, ska lägga mig och läsa gossip girl, har precis gått igenom engelska glosorna vi har till imorgon, hade "glömt" bort dem, men det var inte såå svårt.

Usch, sitter här i sängen (har för en gångs skull inte på mig Sverige sakerna:P) och könner mig som världens fetaste kossa efter allt jag har ätit idag, men imorgon är en annan dag, då tar jag nya tag!
Har förresten planerna för helgen hyffsat klara, så jag borde må på topp!
Nej, men helgen ser ut att bli jätte kul!:)

Nu är det som sagt dags för mig att säga natti natti, ska börja lägga mig i tid, och den här tiden är INTE i tid! Usch och fy, senast 10 ska jag bestämma mig för, iaf fram till jullovet, för jag känner att jag börjar tappa så mycket nu.

Jaja, mer om det och allt annat i morgon, puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: kerstin

haha läxor e ju såå lättglömda!

2008-11-25 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0