Kaffe och pepparkaka

Så, nu vet jag inte om Linnea har tagit någon paus i spelandet eller nåt, menmen:P.
Sitter här och dricker kaffe och äter pepparkaka, kaffet blev dock förstarkt. Och förstarkt enligt mig är inte att det då smakar kaffe, utan det är att det är för starkt helt enkelt.

Imorse lovade jag er bilder från gårdagen, och en före efter bild på mitt plattade/oplattade hår, haha kul va? Till saken, bilderna kommer senare, för denna vecka har varit helt kaotisk, jag har ine sovit någonting, så jag är helt död.

Förresten, på onsdag åker klassen /dem som vill  till Johanna (våran gamla lärare) och på lördag (nästa) så tror jag vi får främmande:P. Haha, ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jaaaa vad kul att träffa Johanna! :D<3

2008-11-15 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0