Jag lever fortfarande, men inte länge till!

Hej!
Har precis kommit ut ur duschen, skönt att komma hem och duscha och sedan sätta sig med alla såå roliga läxor.. Hehe, som ni förstår ska jag alltså gör läxor nu.

Jag börjar verkligen få ångest för att jag inte tränar någonting, så jag måste verkligen hitta på något. Jag måste även sluta äta och dricka så mycket onyttigt!
Usch och fy det här kommer inte bli lätt, men nothing is imposible!

Helgens planer är nog helt klara nu, men jag tänkte inte berätta för er en, hehe.

Förresten, vet ni vad jag kom på? Min syster är ju tv nörd, och jag håller på med en tröja i slöjde som ja ginte kommer vilja ha, då kan jag ge den till henne och skriva tv-nörd på ryggen!
Hahaha, tror ni hon skulle använda den då?

Nej, dags att ta tag i all skit. Ni vet att jag är död om jag itne kommer imorgon.
Jag avslutar med "Har du gjort läxan???" Hahahahahahaha, jag kommer dööö!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0