Jaa vill shoppa!!

Hallå!
Har fortfarande inte orkat börja plugga. Pappa skulle till astra gymmet, med en kompis!! Då vågar ju inte jag följa med!
och jag vill shoppa! Jag är i stort behov av massor! Tyvärr har jag 40 spänn, så där dog den drömmen..
Aja, får väll trösta mig med att det är Gossip girl i kväll!!:D
Kerstin har slingat håret, så nu börjar det bli mer blont, ska bli jätte kul att se. Hon svara inte på sms:et jag skicka, hon har väll antagligen inte sätt det. Men om du läser det här så lägg in en bild på din blogg!!!:D

Får fixa pengar på nåt sätt, för jag vill verkligen shoppa. Jag är i stort behov (som jag skrev:P) och ni vet väll vad tröst shopping är?:P

Puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv. Taack :)



Nej,gud.Inge kul alls!Och tack igen :)

haha,stackare! SHIT!:O Lycka till !

hihi,saknar dig<33

2008-11-09 @ 16:51:11
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0