I'm back!

Hej!
Tillbaka till datanördsvanorna, dvs 4 väldigt intressanta inlägg (not) om dagen. Och under tiden som meningen var att jag skulle plugga har ja ginte gjort ett skit så jag får sitta en hel del i helgen. och jag hade ju lite planer för helgen. Egentligen skulle jag som sagt kolla på film hos Malin och sen typ gå ut och ränna med dem:P. Skämta, nej men sen gå ut, dem är ute nu. Men planer ändras så jag följde inte med. I morgon har jag lovat Tilde att följa med henne och titta på när hon tävlar, och sen blir det kanske en sväng till stan. Skulle även sälja julblommor med Josse, och så måste jag ju plugga, hmm.
Sitter och sms:ar med Linnea, dem är ute just nu, så. Åhh, varför ska jag må dåligt idag för?
Nej, måste sova nu (OBS: klockan är 23.30 en FREDAG!!!), borde göra det eftersom jag håller på att bli sjuk, har fått ont i halsen IGEN!!!!!!!
Så ska göra mig klar nu, har inte gjort mina övningar idag, men det kanske är lika bra:P

Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0